måndag 14 maj 2012

Shopping...

Idag hängde jag på syrran och Pontus (syrrans hund heter Pontus) till Karlstad.
Syrran skulle böja rätt glasögonen och Pontus skulle klippa sig.
Jag bor i Kil igen med andra ord.
Så vill ni hälsa på mig så är jag i Kil.
När vi hade lämnat Pontus hos frissan så åkte vi till Bergviks köpcenter.
Så dagens träning blev att hoppa runt på Bergvik
Det va rätt lite folk där ute så jag behövde inte oroa mig att jag skulle hoppa in i nån. :)
Jag shoppade faktiskt lite idag också...
Det blev ett lock till min Eva Solo karaff...
När jag blir fri gips och kryckor skulle jag behöva köpa nya jeans.
Men det känns sådär och handla kläder nu när jag typ bor i mjukisbyxor pga gipset.
Ha en bra kväll...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

det finns trätrall på öob också, bara som ett litet tips
lena

Per Noremalm sa...

Lena: Ja jag såg det i reklambladet. 19:-/ "ruta". :)