onsdag 16 maj 2012

Sängkompis...

Jaha...
Dags att blir förkyld tro?
Halsen känns sträv och jag har känt mig febrig.
Så idag har de blive mer vila än vanligt. :)
Igår så flyttade Pontus in hos mamma och pappa där jag är just nu.
Så han har vart mitt sällskap när jag kurerat mig.
Det vart betydligt trängre i sängen när det va dags att sova.
Idag har vi legat och myst framför TV:n.
Imöra är det tänkt att jag ska "flytta" hem till Karlstad igen.
Status på mitt ben idag är...
Gör fortfarande ont när jag står upp.
Men det känns lite bättre när jag stödjer på vänsterfoten.
Med andra ord blir de ingen dans i Blomsterhult till fredan.
Frågan är när jag ska kunna dansa igen.
Om 11 dagar ska gipset av är det tänkt.
Nedräkningen har börjat.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Svensson-mamma sa...

Sicka gôttegrisar ni är :)
Klart du kommer kunna dansa igen Per.. en dag i taget bara.. :)
Kram

Per Noremalm sa...

Norpan: Vi hade de rätt göttigt. :) Vill ju kunna dansa nu. Helst igår. :)