torsdag 10 maj 2012

5 km?

Detta skulle kunna va jag.
Men det är en lite småtrött Philip.
Till slut somnade han en stund.
Annars har de vart fullt ös på han idag.
Varför jag är trött?
Nej jag har inte sprungit vår ruset som gått idag.
Men jag har nog hoppat 5 km om inte mer idag.
Började dagen med ett besök på sjukhuset.
Där fick jag detta läckra plastgips.
Skulle jag valt ett lila?
Hade det vart jul kunde jag tagit ett rött. :)
Efter det bar det av till Ikea.
Och hoppa runt där är några meter till.
Målet på Ikea var att kolla in trätrallen jag funderar på.
Och de hade sänkt priset på dem!
159:- va priset nu.
*Dansar glädjedans med kryckorna*
Vi hann även med en lunch när vi va där.
Efterrätten vart en Mc Flurry på Mc Donalds.
Med andra ord hoppade jag runt på Bergviks köpcentrum också.
Inte så konstigt att jag är mör i armarna ikväll kanske?
Känner att vänster handled inte är helt okej.
Får bli lite vila imöra.
Det är fredag då va?
Jag blir ju dagvilsen av detta att gå hemma.
Och nu har jag inget inplanerat förrens 29:e.
Då ska gipset AV!!!
Jag hoppas iaf att de kommer bli bra med detta nya gipset jag fick idag.
Det är lättare och smidigare.
Jag borde nog ta natten här och vila min lätt sletne kröpp. :)
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: