tisdag 1 maj 2012

Maj...

Då har det gått ännu en dag med gips och kryckor...
Och idag är det 1:a maj.
Och jag kan säga att jag skulle mer än gärna gå till jobbet igen.
Det är fruktansvärt långsamt att inte kunna ta sig någonstans eller göra vad som helt.
En så simpel grej som att bädda rent i sängen blir svårt.
Idag så tog jag mig en tur på kryckorna till garaget för att kolla till bilen.
Sedan vart det en stunds fundering vid kanalen.
Vädret idag har vart helt underbart.
Ska tydligen va det imöra också.
Jag har även fått i mig lite mat också.
Men jag har slutat med tabletterna sedan 2 dagar tillbaka.
Och peppar peppar så har jag inte haft ont.
Risken är att jag får börja lite med tabletterna den 10:e igen.
Då är det dags att byta gips och ställning på foten.
Det säga att det ska göra ONT. :)
Ikväll så tog jag mig en tur till på kryckorna efter vattnet.
Får väl bli min kvällsrunda om vädret är som ikväll. :)
Nu blir det natten.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: