torsdag 17 maj 2012

Balkong...

Nu är jag hemma i Karlstad igen.
Eftersom Johan och Philip ska bo hos mormor och morfar i helgen så vart jag utslängd. ;)
Eller så valde jag att fly när chansen gavs. :)
Jag kikade in på Ikeas hemsida innan vi åkte till Karlstad och kollade om de fått in trätrallen till balkongen.
Och de hade fått in en leverans.
Så vi svängde in till Ikea så jag fick shoppa loss.
Vi fick i oss lite mat också.
Och tro det eller ej men när vi satt och åt mat så kom syrran och gänget.
Såhär vart det på balkongen...
Före...
Efter...
Vilket tycker ni va bäst?
Nu ska det bara fixas till efter några kanter men jag behöver ett paket trall till.
1000 tack för hjälpen pappa!
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Syrran sa...

Visst var det skoj att vi kom förbi IKEA ;-)

Vita hjärtan sa...

Superfint blev det!!

Per Noremalm sa...

Syrran: Ja jättekul va de. :)

Vita Hjärtan: Tack. :)