onsdag 30 maj 2012

Bil...

Idag har jag kört bil igen. :)
Jag har inte kört sen den 18/4 kl 19:40.
Här har jag koll på allt.
Igår fick jag äntligen papprena från Försäkringskassan som jag väntat på ett tag.
Så i förmiddags roade jag mig med att svara på massa frågor.
Sedan va det dags!
Jag gick till garaget.
Satte mig bakom ratten och tryckte ner kopplingen.
Och det funkade utan att de högg till av smärta.
Jihaa!!
Sen va det bara att vrida om nyckeln.
För säkerhets skull så tog jag mig en tur här på Herrhagen för att se så jag klarade att växla.
Sedan bar det av till Försäkrings kassan.
Nu tror jag att allt är okej för att jag ska få ersättning.
Sen åkte jag till Intersport och Stadium på Bergvik för att kolla om de hade nån vipp bräda.
De hade ingen just nu.
Här ska tränas upp en st hälsena.
Och på tal om träning.
Sjukgymnasten ringde från KMTI.
Jag ska få komma till han 5/6.
Men jag ska röra på foten och försöka gå på den så mycke som möjligt.
Nu är klockan alldeles för mycke igen.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Jenny sa...

Skönt å höra att det går så pass bra :) snart dansar vi igen :))))
Kram

Per Noremalm sa...

Jenny: Kanske den 14 juli i Jacobs loge till Sannex? :)

Jenny sa...

Jaaaaaa :)))