onsdag 2 maj 2012

Besök x 2...

Idag har det vart "full" fart.
Och det är skönt för då går dagen mycke snabbare än när jag är ensam.
Vid lunch kom dans kompisen Annemari på besök och fick sig en latte.
Vi pratade bort en timme eller två.
Hon hade med sig denna fina blomma.
Perfekt eftersom jag inte hunnit skaffa några blommor till balkongen.
1000 tack!
Men nu vart jag ju sugen på att fixa till det där ute.
Det suger i "göra om tarmen".
Har tänkt att byta ut den gröna mattan på golvet mot trätrall.
I eftermiddag fick jag besök av familjen full fart.
Enda gången man kan få grabbarna stilla är nog på kort.
Om nu ens det funkar. :)
Planen va att vi skulle käka glass men eftersom Johan redan hade fått 2 st så fick det bli ett besök till hamburgeaffären.
Lille Philip käkar betydligt snabbare än storebror.
Han är värsta matvraket. :)
Mina planer för imöra är nog att kolla om jag ska ta och klippa mig till veckan.
Jag har ju hela 3 saker inplanerade denna månaden.
Så en 4:e grej vore väl inte så dumt.
Nu får de nog bli natten snart.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Ser ut som om du har en inglasad balkong. Köp lite plantor av busktomater, minigurkor och paprika. Jag har haft det på min och sista skörden var i början på januari!! Krya på dig!

Per Noremalm sa...

Marita: Inglasat ja. I norrläge. Vet inte om odla är min grej. :)