onsdag 18 januari 2012

VF...

Idag när jag äntligen tog tag i kartongerna med priserna så hängde dagens VF i tidningshållaren utanför lägenheten.
Jag har fått VF efter Hilding som gick bort i förrgår.
Han skulle haft tidningen fram tills april så jag får ha den tills dess.
I vanliga fall läser jag tidningen på jobbet eller på nätet.
När jag läser pappersvarianten brukar jag läsa horoskopet.
Idag stod detta i mitt...
Lägg gamla besvikelser bakom dig och ta tag i stället tag i ett och annat som börjar kännas angeläget!
Jaja...
Jag får väl göra det då.
Snart är det dags för mig att gå till jobbet igen.
Jag har ett kvällspass ikväll igen.
Och även imöra har jag kvällen. Lite smågött med sovmorgon.
Eftersom jag har svårt att somna så kanske jag behöver sova lite längre på morgonen.
På fredag har jag ett dagpass och kl 15.15 tar jag helgen.
Och på lördag blir det ÄNTLIGEN slalom!
Då drar jag till Branäs. :)
Spikade det nyss.
Så nu hoppas jag på kanonväder.
På söndag blir det bus med Johan.
Han har tjatat att vi ska ses hur länge som helst nu och på söndag har jag inge inplanerat.
Roligast va de häromdagen när jag hade mamma och pappa här.
Då ringde han till mormor och sa...
- Mormor. Kan du åka hem så min superkompis kan komma och leka med mig!
Vad säger man? :)
Tittar jag i almanackan så är det ganska fullbokat.
Lördagen den 28:e blir det en tur till huvudstaden som det ser ut nu.
1-2/2 bär det av till Strömstad och 3/2 blir det dans i Forshaga till Date.
Nu måste jag sätta fart här innan det är dags för jobb.
Ha en bra fortsättning på dagen...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har tänkt på en sak,du verkar ha så god relation till dina systrars barn. Vill du inte ha egna? Eller har det lixom inte blivit så? Lite nyfiken bara.. kul med mycket inplanerat. Ha det bra tack.för en bra blogg också.:)

Per Noremalm sa...

Anonym: Hej vem du nu är. ;) Jo. Jag vill väldigt gärna ha egna barn men jag har tyvärr inte hittat mitt livs kärlek än. :( Tack för att du gillar bloggen.