söndag 8 januari 2012

Sammanfattning...

De är kanske lite läge att försöka sammanfatta igår och idag.
Frågan är vad om hänt?
Igår så va det 5års kalas för Johan.
Han fick pengar och lego av mig.
Johan har precis börjar leka med lego till min stora glädje.
Det finns massa roliga legobyggnader och bilar jag skulle vilja ge han.
Synd att de är så jäkla dyrt bara.
För pengarna han fick in på kalaset har han vart och köpt sig ett skrivbord.
Efter kalaset åkte jag till danspolaren Ulf som jag hittade i somras efter inte sett han på en himla massa år.
De va verkligen skitkul att träffa han igen.
Det vart film och dansprat.
Vi kollade på Jägarna 2 och den va helt okej tycker jag.
Sedan va de massa dansprat och massa minnen som ploppade upp i huvudet.
Ulf hjälpte faktiskt mig när jag hade problem med takten när jag va nybörjare.
Detta va 1986.
Sedan korsades faktiskt våra vägar några gånger i början av min danskarriär. :)
Vi va med på en modevisning i Forshaga bl.a.
Vi visade kläder och dansade samtidigt.
Sedan va vi med i Solsta Café också. :)
Ja de är mycke minnen jag har från dansårena. :)
Hoppas ni haft en bra helg.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: