måndag 16 januari 2012

Justering...

Så här vart det efter dagens justeringar...
Jag fick göra lite ändringar på lådor och dörrar.
När jag hade satt ihop den så gjorde jag inga justeringar.
Hade inte orken då.
När mamma och pappa kom idag så hjälptes jag och pappa åt att fixa det.
Och när vi åkte ut för att äta och svängde vi förbi Mio.
Va "blind" man blir när man tittar på delarna när man monterar.
För när jag kom till Mio såg jag helt plötsligt skillnad på gångjärnena som jag inte gjorde hemma. :)
Jag och mamma har flyttat CD/DVD ställena som stod på varsin sida om skänken.
Tycker det vart rätt bra faktiskt. 
Nu är det "bara" tavlan som fattas.
Men den får vänta lite tror jag.
Lådorna som jag skulle få upp på vinden står dessvärre kvar här nere men jag börjar ju inte förrens 13.30 imöra.
Jag tog mig en välförtjänt sovmorgon imorse.
De va gôtt kan jag säga.
Idag så somnade släktens gamling in.
Hilding blev 102 år och 364 dagar.
Imöra skulle han fyllt 103 år.
Helt otroligt. :)
Den äldste jag träffat på innan Hilding va 100 år.
Nu ska jag ta natten här.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: