tisdag 3 januari 2012

Pokaler...

Ikväll så jag jag packat ner mitt liv mellan 1986 till 2003.
Jag har packat ner mina danspokaler i 2 flyttkartonger.
Prisskåpet ska bytas ut mot skänken som jag beställt.
Det är meningen att den ska komma denna veckan.
 Så här såg prisskåpet ut innan jag tömde det...
Det blev två fulla flyttkartonger när jag packat klart.
Det känns lite som en del av mitt liv packats ner i kartongerna.
Prisskåpet har fått lämna sin plats i lägenheten och ska ge plats för skänken som jag vill ska komma så fort som möjligt.
Nu blir det natten här.
Och imorgon ska jag ha sovmorgon.
Sa jag att jag är ledig i 5 dagar?
Jo. Jag är ledig i 5 dagar nu.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Du får ta en nystart inom tävlingsdansen så kan du ha de pokalerna ovanpå skänken!!! ;)

Per Noremalm sa...

Marita: Jag har gjort mitt på tävlingsgolvet. :)