söndag 22 januari 2012

120122...

Då va den helgen över.
Det har vart en bra helg tycker jag.
Idag har det vart betydligt lugnare än igår.
Sovmorgonen va inte fel.
Och ja.
Mina ben innehöll cement när jag skulle kliva upp imorse.
Men det har blive bättre och bättre ju längre dagen gått och nu är jag som vanligt igen.
Kl 15 anlände jag till Kil.
Jag och syrrans familj vart bjudna på middag hos mamma och pappa.
Stek, potatis och gräddsås.
Glass till efterätt.
Gött mätt i magen vart jag.
Och det vart även massa lek med Johan.
Han ville spela spel som jag har i mobilen.
Angry Birds vart favoriten. :)
Sen hann vi bygga en bärgningsbil.
Eftersom jag vart ledig i helgen trodde jag att jag skulle jobba imöra.
Men inte då.
Jag va tydligen ledig imöra också.
Så det får bli en tur till Johan.
Vi ska bygga polisstation.
Bild kommer här på bloggen om vi får ihop den. :)
Resten av mina planer denna veckan är...
Tisdag: Jobb 16.00- 21.00.
Onsdag: Föreläsning i Molkom 13.13- 16.00.
Torsdag: Jobb 7.45- 21.00.
Fredag: Jobb 7.45- 15.15.
Lördag: Åker till Stockholm.
Efter jobbpasset på fredag börjar min 10 ledighet.
De känns som jag har en del jag ska göra under den ledigheten.
Nu blir de lite soffläge innan jag tar natten.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: