onsdag 25 januari 2012

Demens...

Idag så har jag vart ute och burnat med denna...
Jobbet va upp till Molkom och Åsbacka på demensföreläsning.
De 2 första minutrarna tänkte jag.
Va ska detta bli?
Men det va jättebra.
Han va bra som föreläsare och han hade en massa bra tips.
Sen är det lite skoj att komma utanför väggarna på Sveagatan.
Sprang på några kända ansikten på Åsbacka också.
Efter jag lämnat tillbaka bilen på jobbet så jag har inte gjort så mycke.
Tvättat lite men sen har jag legat på "latsidan".
Jag kanske va värd det eftersom jag städade lägenheten igår.
Ikväll så va jag tvungen och kolla på 5:an hur de går till i Stockholms tunnelbana.
Snart är jag ju där.
Idag kom lönespecen och den va lite småkul faktiskt.
Bäst å lägga undan lite.
Verkar som de blir Branäs 29/3-1/4.
Får se om vi får ihop ett gäng.
Mr Puhls är ordförande för detta.
Nu blir de snart natten.
Jag ska orka med en heldag på jobbet imöra.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: