torsdag 19 januari 2012

Biljetter...

Frukostbild!
Såhär såg min frukost ut idag...
Smakade inte så illa faktiskt. :)
Men efter frukosten vart det full fart.
När jag skulle betala biljetterna som jag beställt så funkade inte bankdosan.
De vart bara liiite panik här.
De va bara att gå ner till banken och där va jag inte ensam. :)
Nån mer än jag som inte gillar köer?
Det slutade med att jag fick en ny dosa.
Inte vart jag ledsen för det.
Jag har aldrig gillat den gamla dosan.
Sen va det hem och betala biljetterna och på med jackan igen.
Ner till SJ och hämta ut biljetterna.
Och jag lyckades. :)
Jag har inte åkt tåg sedan 2007 och då va det inte jag som beställde biljetterna.
Men idag så har jag lärt mig någe nytt med andra ord.
Imöra blir det jobb mellan 7.45-15.15.
Sedan lägger jag mig i "kärring grillen".
Jag har börjat få lite psoriasis som jag hoppas kan bli bättre av värmen.
Efter solningen blir det ut och handla lite inför en dag i skidbacken.
Jag och Ulf drar norröver till Branäs på lördag.
Nu blir det natten.
Godnatt och sov gott...
// Per

2 kommentarer:

Anneli sa...

Biljetterna ser bra ut Per! Tappa inte bort dom nu!

Per Noremalm sa...

Anneli: Jag har full koll på dem. :)