tisdag 31 januari 2012

Lugnet...

Då har lugnet lagt sig här.
Johan har åkt hem till Forshaga.
Hoppas han är nöjd med sin tur till Karlstad.
Igår kollande vi på Smurfarna, käkade chips och spelade memory.
Idag vakande han klockan 8.00 och ville kolla på disney.
Vi har spelat memory och lekt med lego som han hade med sig.
När vi fick besök av mormor & morfar åkte vi ut och käkade.
Johans favvoställe vart de.
Hamburgeaffären åkte vi till.
När jag fått i mig mat så åkte jag till Lecab och fixade framlampan som pajat.
Så nu är jag redo för Strömstad.
Rullar ner imorgon bitti.
När ska jag få ha sovmorgon på denna långledighet då?
Fredag kanske?
Då har jag det första inplanerat klockan 15.
Å efter det är de dans klockan 21.
Nu ska jag pack inför resan.
Ha de gött...
// Per

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska du göra i strömstad?

Per Noremalm sa...

Anonym: Ja det kan man ju fråga sig. Vem är du?

Anonym sa...

Jag undrar oxå??/ hillan.

Per Noremalm sa...

Anonym: Ja det kan man ju fråga sig. Vem är du?

Hillan: Du vet va de va ju. :)

Anonym: Dejt i Strömstad vet jag inte. Chafför till syrran skulle jag kalla det. :)