onsdag 4 januari 2012

Sjuker...

Idag har jag gjort så lite som möjligt...
Detta pga att jag vaknade med lite feber och stickningar i halsen.
Jag har INTE tid med att va sjuk.
Iof är jag ledig i 5 dagar men ändå.
Imöra är det tänkt att jag ska hjälpa mamma med att passa syrrans killar.
Panodil är min bäste vän idag.
*Trycker i mig två*
Jag va ut och luftade mig en sväng i eftermiddag.
Åkte till Mio och kollade hur det gick med skänken men tyvärr verkar den inte komma förens till tisdag nästa vecka.
När jag va ute passade jag på att skaffa Bafucin när jag ändå va ute.
Sen va de hem och krypa ner under filten.
De gånger jag vart uppe så har jag tagit med en tomte och samlat ihop dem inför flytten till vinden.
Lika bra att ta bort dem känns de som.
Det är grönare ute nu än det är på sommaren ju.
Dåligt med julkänsla.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: