torsdag 12 januari 2012

Shopping...

Då va det sommar igen...
Ute är det grönt och varmgrader.
Idag hade jag lite på agendan.
Jag knallade ner på stan där jag skulle på Boulevard och köpa en ny svart löpare.
Jag la ju en på skänken igår som jag hade på köksbordet.
Såhär vart det på skänken efter lite styling.
Men vet inte om jag ska ha kvar skålen men den får väl står där ett tag.
När jag va på Boulevard kollade jag även va de hade för tavlor.
Finns ev en som jag fastnat för.
Den passar bra i färgerna som jag har i lägenheten iaf.
Den övre tavlan är den jag funderar på.
Priset va väl inte lika nice som de skulle säga i Stockholm.
1600:-.
Jag shoppade en hel del idag faktiskt.
Jag va en sväng till Ikea och där fyndade jag 2 paket värmeljus modell större och 2 svarta toalettborstar.
Bara fynd med andra ord. ;)
Fick även med mig en Filippa K assiett i en annan affär.
Nu har jag 6 st och borde nog klara mig.
Kan ju fylla på längre fram med nån extra ifall olyckan skulle va framme.
Här hemma har jag hunnit diska, vikt tvätt, strykt en duk, flyttat upp tomtarna på vinden och börjat fylla på skänken med grejer.
Det vart mycke mer plats i köksskåpena och det va nödvändigt kan jag säga. :)
Nu blir det natten på Strandvägen.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: