lördag 7 januari 2012

120107...

Så här såg dagens frukost ut...
Idag så vart jag väckt av "lille" Johan som ville berätta att han va med i VF idag.
Kan säga att jag låg och sov då.
Lite sliten efter gårdagen.
Jag valde efter mycke om och men att åka och dansa i Kristinehamn till Casanovas.
Jag orkade inte sitta här hemma och grubbla.
Och det va grymt mycke folk där.
Jag sa innan att jag skulle ta de lugnt men hur lätt är det när man inte hinner sätta sig?
Jag vilade ca 6 låtar iaf.
Fast min form är i botten så fick jag beröm av flera stycken plus att en gubbe applåderade när jag dansade förbi.
Trodde att jag skulle vakna med ett bakslag med feber och ont i halsen men det har gått riktigt bra.
Så här fint väder va det i Karlstad igår.
Men jag saknar fortfarande snön. :)
Ha en bra dag.
// Per

Inga kommentarer: