lördag 21 januari 2012

Branäs...

Klockan 7.00 skulle jag hämta Ulf imorse.
Då är det inte så smart att göra som jag gjorde.
Ställa larmet på 6.45. :)
Gissa om det vart panik.
Jag skulle ju bara fixa mackorna, göra varm choklad, få på mig kläderna och hämta bilen. :)
De borde man ju hinna på 15 minuter?
Eller inte...
Tror jag va hos Ulf 7.30 så inte så illa iaf.
Vi va uppe i Branäs strax efter 9.30.
En dag i backen funkar inte utan Oboy, äggmacka och kex choklad. :)
 Uffe och jag i gondolen på väg upp mot toppen...
 Ingemar Stenmark? Nej det är ju bara jag Per. ;)
 Vädret va inte perfekt men vi trivdes bra ändå...
 Vi hann med lite kvällsåkning också...
När vi gav upp för dagen så va både jag och Ulf överens om att vi måste iväg snart igen.
Kan bli så att det blir med övernattning då.
Någon som har lust att hänga på? :)
När vi åkte hem körde vi E45:an och vi fick i oss en hamburgare i Torsby.
Nästan lika gott som äggmackor.
Nu ska jag ta natten här och hoppas jag kan komma upp ur sängen imöra.
Kan säga att det känns redan nu.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: