torsdag 16 juni 2011

Världens bästa barnvakt...

Igår hann jag inte med något inlägg här på bloggen.
Det va full fart hela dagen eller rättare sagt jag hann inte sitta vid någon dator.
Jag hamnade i Kil igår där jag hjälpte pappa att fixa till internätet.
Så nu kan han surfa och ha koll på mig här på bloggen.
Idag så har jag vart barnvakt åt lilla Emilia.
Emilia läser en filmtidning hon hittat.
Efter frukost borstade vi  tänderna så klart...
Efter frukost gick vi hem till Strandvägen...
Sedan vart det en tur på stan...
Där mötte vi upp Philip, syrran och Jocke.
Dagens ungdomar de bara sover. :)
Efter stan vart det lasange och till efterrätt pannkakor.
Under eftermiddagen vart det en promenad med Linn till pollarna på Karlstad ridklubb.
Nu blir det snart sängen.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Linda sa...

Tusen tack för hjälpen idag! Min dotter ser ut att ha det bra med dig :-) /Linda

Per Noremalm sa...

Linda: Varsegod. Det va så lite så. Inga bekymmetr att passa henne.