lördag 4 juni 2011

Bilder 110502...

På torsdagen va jag på 2 danser. 1.5 timme mitt på dagen och sedan den vanliga dansen på kvällen.
Lyckades även dessa gånger hamna på bild...
Jag och Ciccis mamma Siv.
Jag och en okänd dansare. :)
Jag och Cicci öser på i värmen...
Jag och Cicci...
Cicci gör tummen upp. :)
Under kvällen va det dags för dans till Gamblers och då såg det ut såhär...
Jag och Cissi R...
 Så här glad vart jag när jag fick dansa med Linda H...
Är jag rädd för Jenny tro?
Pausdans med Cicci...
 Och sedan vart det lite "riktig" dans med Cicci...
 Försöker någon ta min danspartner Linda tro?
Finn 1 fel...
Linda H, Jag och Pia...
 Cicci och jag övar in en ny buggtur. ;)
Vad gör vi egentligen?
Dansen till Gamblers va kanon.
Gamblers är grymt bra.
Frågar ni mig så är de NR 1 just nu.
Många bilder vart det och jag vet att det finns kort på mig i minns 2 kameror till. :)
Och då menar jag inte fartkamror.
// Per

Inga kommentarer: