måndag 20 juni 2011

Karlstad runt...

Idag så har jag vart ute på rundtur i Karlstad i färdstjänst.
Efter lunch så åkte jag ner med en boende till tandläkaren.
Dit va det raka väger ner till stan.
Men när vi skulle åka hem va de värre.
Vi började vår färd från Järnvägsgatan vidare mot Fredsgatan för att hämta upp en dam.
Sedan gick färden vidare mot sjukhuset.
Och efter det åkte vi till Hagaborg.
Nu va vi full bil så vi fick åka Ulvsbygatan för att lämna av dam nr 1.
Efter det så åkte vi tillbaks till Järnvägsgatan där jag och "min" dam klev på.
Tillbaka på ruta 1 med andra ord.
Efter denna tur så fick vi äntligen åka hem till Sveagatan.
Allt detta för endast 31:-. :)
Vi kom tillbaks lagom tills mitt arbetspass va slut.
Då va det dags för lite extraknäck.
Har en massa avvikelser av olika slag som ska in i datorn...
Så här såg min tillvaro ut i några timmar.
Jag är inte klar på långa vägar men lite mindre vart högen iaf.
Imöra ska jag till Klaratappen 10.30 och lämna blod.
Sedan är jag ledig hela dagen.
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Maria sa...

Tänkte skriva några imöra, de tar aldrig slut! :)

Per Noremalm sa...

Maria: Nu har vi ju fått tummarna ur så snart är högen borta. :)