onsdag 29 juni 2011

Röd...

Då sitter jag här nedslagen i soffan.
Det har vart en härlig dag på Bomstad.
Och min färg på kroppen är mer röd än likblek.
Efter Bomstad svängde vi förbi Emilias "kille" Viggo.
Där vart det mer bad för Emilia.
Småttingarna skulle bada i poolen.
Sedan vart det fest.
Jag och barna fick stekt korv och de vuxna åt sill och potatis.
Imöra blir det en tur till Johan c/o.
Rädd att jag kommer frysa ihjäl. :)
För där lär det bli mer blött än idag.
Idag vart jag bara blöt upp till magen då jag satt och lekte med Emilia som inte va så långt ut.
Nu blir det lite TV innan kudden kallar.
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bomstadbaden.... så lääänge sen jag var där!!! Säkert 10 år sen tidigt på våren när jag var där med hunden och gick efter stranden och han badade. Kommer ihåg att vi åkte dit när jag var "liten" men jag tyckte det var tråkigt för att det var så långgrunt men säkert ett perfekt ställe för barnfamiljer! Tar de ff. entréavgift? Man blir lite bortskämd när man har 3 min. promenad till badvikarna här hemma samt båt som tarén till öarna runtomkring. Fortsätt njuta av din sem. som verkar börja bra!! :)

Marita sa...

Per, det var "bara" jag, Marita!! Var för snabbt på tangenterna så det for iväg utan namn.

Per Noremalm sa...

Anonym: Blir nyfiken vem du är. :) De tar betalt för parkeringen ja. 20:- för 5 timmar. Det är verkligen barnvänligt på Bomstad. Så har man barn ska man helt klart åka dit.

Marita: Jag misstänkte att de va du. :)