onsdag 22 juni 2011

Tillbaka...

Då är jag tillbaka på bloggen.
Jag har haft datorn utlånad så det har vart lite svårare att blogga när jag inte haft någon dator.
Men nu ska jag försöka bättra mig.
Jag har precis avslutat mitt sista kvällspass innan semestern.
5 timmar utan några större bekymmer.
Innan jobbet så hann jag tvätta lite.
Jag måste ju ha lite rena kläder till midsommar.
Det blir inga störra utsvävningar för mig på midsommar.
Jag ska åka till Forshaga och fira midsommar med syrrans familj.
Även mamma och pappa kommer dit.
Johan tycker att de ska ta med sig husvagnen till Forshaga så mormor, morfar, jag och Johan kan sova i den.
Fast blir mormor och morfar för trötta så ska de tydligen sova i Johans säng.
Igår så va jag på Claratappen och lämnade blod.
Så nu har jag gjort en liten insats för de som blir sjuka och behöver blod.
Sedan va jag tvungen att klippa mig.
Så nu är mattan på huvudet borta.
Jag ser inga tendenser till att jag riskerar att bli flintskallig de närmaste månaderna iaf. :)
Nu blir det snart natten här.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: