torsdag 30 juni 2011

Premiärbad...

Idag har jag premiärbadat.
Badet igår va väl lite synd att kalla bad.
Jag va på ca 20 cm djup och satt ner. :)
Jag kan ju skylla på att jag va Emilias badvakt.
Idag åkte jag upp till Johan och badade i hans pool.
Det ska tydligen varit 24 grader varmt.
Men frågar ni mig så va det typ -8 grader.
Men till slut så va hela jag i poolen iaf.
 Johan och jag leker haj...
Vem fångade vem tro?
Njuter av solen...
Det har verkligen vart full fart på Johan idag.
Som vanligt med andra ord.
Han började tydligen fråga efter mig kl 7.30 eller va nu syrran sa. :)
Då låg jag och sov kan jag säga.
Vi hann få i oss lite käk också under dagen.
Pannkakor med glass och sylt. Jordgubbar med glass.
Undrar hur mycke glass jag käkat iår.
Nu blir det TV resten av kvällen.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: