söndag 26 juni 2011

Semester= jobb...

Jag har som sagt va semester nu.
Och vad innebär det när man är i Kil?
Jo. Jobb och åter jobb. :)
Men jag har ju inget eget hus så det är klart att jag hjälper mamma och pappa.
Jag har bl.a kört den här...
Vi sågade upp en massa virke som bara låg under altan.
Så nu är det bara att elda upp det istället.
Sedan så har vi flyttat grus.
Jag passade på att klippa gräset när jag ändå va i farten.
Det vart inte att jag la mig och pressade i solen.
Det fick bli så att tröjan åkte av istället och det känns som solen tagit lite på mig.
Svider lite i mitt bleka skinn. :)
Jag blir kvar i Kil även inatt.
Imöra blir det till att köra bort gamla plattor och lite skräp till tippen.
Jag hoppas det blir bra väder så jag kan sola lite men inte värt att jag har för stora förhoppningar på sol.
Jag har ju semester som sagt va. :))
Ha de gôtt..
// Per

Inga kommentarer: