onsdag 29 juni 2011

Bomstad...

Idag blir det några timmar på stranden.
Dag nr 2 på semestern som vädret visar sig från sin bästa sida.
Jag ska hänga med Linda och Emilia till Bomstad.
Är det någon som har några dagtimmar att låna ut till mig?
Lille Johan ville att jag skulle komma till han idag också.
Tiden räcker inte till för att jag ska kunna va hos alla. :(
Men jag är ju en "badkruka" och vill ha varmt i vattnet när jag badar.
Och det blir nog mindre bad på Bomstad än det blir på Klockstigen i Forshaga.
Så idag får det bli Bomstad men jag lovar att jag ska bada på Klockstigen också.
Så här såg det ut hemma på Strandvägen när jag gick ner till City.
Ha en bra dag i solen.
// Per

2 kommentarer:

Fröken M sa...

haha... varsegod ! Det var ju en riktig "gourmet middag" du fick :)

Per Noremalm sa...

Fröken M: Ja den middagen va inte att leka med. Korv är ju barnens favorit. :)