torsdag 23 juni 2011

3 månader...

Idag fyller denna lille herre 3 månader!
Och vart tog de 3 månaderna vägen?
Grattis Philip. :)
Storebror Johan va tydligen inte lika glad imorse. :)
Han verkar ha vaknat på fel sida.
Humöret vart betydligt bättre när han fick bada i poolen.
En glad Johan...
Nu hoppas jag värmen kommer till min semester så jag kan bada me superkompisen...
Idag har jag gjort en B-tur på jobbet.
Dvs 7.45-15.15...
Men jag va kvar tills klockan va 17.45.
Jag har skrivit in ett gäng avvikelser i datorn.
Men nu blir det inga fler på ett tag.
Nu får Maria roa sig med dem om hon vill. ;)
Det mest spännande som hände på Sveagatan (jobbadressen) idag va när en civilpolis stoppade en bil på parkeringen för alkotest. :)
Men de kammade 0 i den kontrollen...
Nu kanske jag ska börja packa för midsommar?
Blir ju borta några dagar.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: