måndag 13 juni 2011

Telefonkö...

Jag verkligen HATAR att sitta i telefonkö...
Idag har jag gjort det 2 gånger.
Det första samtalet jag ringde va till 3.
Jag skulle säga upp mitt bredband hos dem.
När jag kom fram sa de att det är mindre än 15 minuters kö...
15 minuter??!!
Nu tog det inte 15 minuter utan hela 30!!
Helt sinnessjuk ju.
Jag kunde iaf säga upp mitt avtal med dem så 11 september är jag kvitt 3.
Samtal nr 2 va till Com Hem.
Där gjorde jag om mitt avtal så jag kommer köra Large plus att jag la till TV 4 HD.
Har även tagit bort Canal+ Max.
Vuxenpoäng till mig.
Nu ska jag snart gå till jobbet för ett kvällspass.
Ha en bra fortsättning på måndagen...
// Per

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu när jag läste ditt blogginlägg så kom jag på att jag kommer oxå förmodligen få stå ut med telefonkö imorgon... PLUS att jag ringde jysk häromdan o skull kolla om dem hade vissa möbler just här i stan, men jag la på luren till slut! hade nog hunnit gått till jysk från torsby innan dem svarat mig... Jag precis som du ogillar telefonköer! Tack o gonatt !

Marita sa...

Linda: JYSK kan du glömma!! Lika stor chans att vinna en miljon på Lotto som att nån ska svara där... :(

Per Noremalm sa...

Linda: Tack för tipset ang Jysk. Lovar att inte ringa dem. :)

Marita: Men man kan spela Bingolotto istället och vinna en bil typ. ;)

Marita sa...

Per, jag föredrar nog miljonen. Köpa bil och får pengar över till annat oxå!! ;)