måndag 27 juni 2011

Barnvagn...

Idag så har arbetet fortsatt i Kil.
Jag och pappa va iväg till tippen med detta.
En blandning mellan jord, plattor och plåttak.
Sedan så kröp jag upp på vinden i Kil.
Mamma tyckte tydligen att det skulle röjas där.
Och det är bara att inse att syrran får skaffa fler barn.
En dotter denna gången.
Syrrans gamla sulky och barnvagn hittade jag bl.a.
Även hennes dockskåp med tillbehör.
Det fanns en del saker efter mig också.
Mitt bilgarage hittade jag bland leksakerna.
Och i en kartong låg min tågbana.
Oj va många timmar jag satt och körde tågena när jag va liten. :)
Nu har jag jobbat klart för denna gången.
I eftermiddag rullar jag hemöver.
Ha de gött.
// Per

4 kommentarer:

Marita sa...

"Den som söker den ska finna"!!!

Maria sa...

Exakt en såndär dockvagn hade jag oxå! :)

Linda sa...

Emilia hoppas på att få leka med vagnarna när farbror Per skall passa henne i sommar. :-)

Per Noremalm sa...

Marita: Det är tur att jag hittar något när jag söker iaf...

Maria: Den är grymt snygg.

Linda: Ja den ska Emilia få leka med när jag passar henne då du ska jobba. :)