fredag 17 juni 2011

110617...

Då va det fredag och lite miniledigt.
Jag är bara ledig imöra lördag.
Sen är det jobb igen. Jag jobbar kvällen på söndag men tror jag ska överleva det.
Jag har ju bara 1 vecka kvar.
Med andra ord. Om 1 vecka går jag på semester.
Planerna för midsommarafton är i praktiken bestämd nu också.
De känns rätt gôtt faktiskt.
Som de sa i Smala Sussie.
Och på tal om den filmen så har jag kolla in Björn som va med i den filmen.
Ikväll har jag kikat in The Starboys i Kristinehamn.
De är bara för bra alltså.
Det blev ingen dans denna helgen med andra ord men jag tror jag ska överleva.
Här kommer det 2 bilder på syrrans vildar som hon skickat över...
Philip vilar på brorsan...
Philip...
Nu blir det natten.
Godnatt...
// Per

4 kommentarer:

Karin sa...

Vad ska du göra på midsommar?

Fröken M sa...

Haha !! JAJJEMEN :)

Karin sa...

Så trevligt :)

Per Noremalm sa...

Karin: Fira den med dina pôjker. :)

Fröken M: Lovar att bättra mig. :)

Karin igen: Ja de hoppas jag de blir. :)