lördag 4 juni 2011

Hem ljuva hem...

Då är allt som vanligt igen då.
Gästerna från Örebro har checkat ut och jag har flyttat hem igen.
Här är soffan som jag bott på de senaste dagarna.
Där sover man gott kan jag lova.
Idag så har tvättmaskinen gått för fullt här.
Och den gör det än faktiskt.
Det har bl.a vart en massa danskläder och sängkläder.
Med andra ord så har de vart en rätt soft dag.
Kan behövas efter 11 timmars dans fördelat på 3 dagar.
Kroppen är sliten och jag har fått värsta blåsan på en tå av allt dansande.
Hade tänkt ta en bild på den och lägga upp den men jag hoppar det.
Bara tån mår bättre på måndag så är jag nöjd. :)
Nu ska jag hänga lite mer tvätt och sedan blir det Tv soffan.
Ska bl.a kolla på På väg till Malung.
Ha en bra kväll...
// Per

2 kommentarer:

Siw sa...

Vilken överraskning att tvätten skulle bestå av dans- och sängkläder efter sommarspecialen i blomsterhult ;)
Hoppas tån mår bättre och jag förstår att det var skönt att komma hem igen!!! :)

Per Noremalm sa...

Siw: Har full koll på tvätten nu och tån mår bättre. Men den såg inte allt för rolig ut kan jag säga. :)