onsdag 9 februari 2011

Skype...

Ikväll så har jag installerat Skype på datorn.
Så nu kan jag prata gratis via datorn.
Vad ska jag ha Skype för?
Tydligen tyckte syrran att jag behövde det.
Vi bor ju hela 3 mil från varann. :)
Jag har suttit och lärt mig hur programmet funkar och det är inte så svårt bara man kom på hur de funkade. :)
Vill ni prata med mig så heter jag per.noremalm där iaf.
Jag har även vart på jobbet några timmar också.
Har haft ett lyxpass mellan 7.00-13.30.
Sedan va det hem och ta de lugnt.
Febern jag hade häromdagen är borta och jag känner mig som vanligt igen.
Den försvann lika snabbt som den kom.
Sömn och vila kanske är bra mot feber.
Får hoppas den inte kommer tillbaka nu bara.
Nu blir det natten.
Har ett lyxpass imöra igen.
Godnatt och sov så gott...
// Per

Inga kommentarer: