måndag 21 februari 2011

Sleten...

Nu är mina ben helt slut. :)
Jag valde mellan att städa eller träna.
Och mitt val vart Friskis & Svettis före städningen.
Städa kan jag göra en annan dag.
Idag så vart det ytterligare 5 km på löpbandet.
Tiden idag vart 27.45.
Jag hade kanske medvind idag. :)
Satt vid roddmaskinen också.
Även där var jag snabbare är senast.
På 15 minuter hann jag 3225 meter.
Min gamla kropp kanske börjar vakna.
Men nu blir det vila iaf imöra.
Får se hur det blir på onsdag.
Behöver nog vila även då.
Torsdag kan det ev. bli 2 danspass men har inte hört något om hur det blir än.
Fredag blir de säkert Friskis igen.
Till lördan skulle jag vilja dra iväg till nån skidbacke.
Branäs skulle ju sitta fint. :)
Och på söndag kanske jag hamnar på Friskis. :)
Ja vi får se vad som händer.
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Här blir det Kläppen to-sö :)

Kram

Per Noremalm sa...

Annemarie: Lyllo dig... :)