onsdag 16 februari 2011

Friskis & Svettis...

Då har jag äntligen gjort det...
Jag har vart och skaffat ett träningskort på Friskis & Svettis...
Nu jäklar ska det tränas. :)
Jag bytte dessa mot...
Detta...
Jag hade 2000:- i Friskvårdscheckar jag fått på jobbet.
Så 1 års guldkort kostade 1050:-.
Helt okej pris för 1 års träning.
Jag hade faktiskt tänk att fixa gymkortet på förmiddagen men jag blev sittande och bråkade med datorn och pulsklockan.
Det slutade med att jag åkte till Kil och fixade med programmet för pulsklockan i datorn hos mamma och pappa.
Och när jag ändå va i Kil så hälsade jag på Hillevi som flyttat dit...
Tack för kladdkakan.
Mitt mål är att ta mig till gymmet imöra. :)
Jag måste fixa en tid för genomgång av gymmaskinerna.
Men roddmaskin eller "Vassberg" borde ju inte va så svårt att fixa själv. :)
Nu får ni ha de gôtt...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Per nu ska här tränas.
Ha det gott. Kram Caroline

Anonym sa...

Nu ska du se Per att du träffar en liten fjälla på syrefabriken!!!=)

//Hillevi.

Per Noremalm sa...

Caroline: Ja nu ska de tränas som aldrig förr. :) Kram

Hillevi: De tror du... :)