torsdag 10 februari 2011

Kollektion 2011...

Idag så har jag provat årets kolletion av jobbkläderna vi ska få beställa.
Färgerna är Carema grönt och vitt.
Och mobilen hade jag i högsta hugg så klart...
Byxorna i grönt. Jag kommer även beställa ett par vita också...
Passformen är verkligen inte den bästa men får väl justera dem lite kanske. :)
Pikén i grönt men den finns även i vitt med gröna ränder.
Jag ska beställa två av varje plus att jag ska beställa en vanlig t-shirt.
Får väl se hur det kommer funka med vita kläder.
Tur det finns tvättmaskin.
När jag gick hem vid 13.30 så tog jag helgen.
Nu väntar en 3 ledighet för mig.
Och jag har inge planer alls som det ser ut nu.
Jag ska ta de lugnt och vila mig.
Det är en dans på Holken på söndag men vet inte hur jag ska göra me den.
Nu ikväll så har jag tränat och det vart verkligen "skarpt läge" kändes det som.
Men tror det funkade rätt okej.
Nu ska jag ta natten och det blir nog en liten sovmorgon imöra tror jag. :)
Godnatt på er...
// Per 

Inga kommentarer: