torsdag 3 februari 2011

Dansträning...

Ikväll så har jag gjort min första buggträning på 8 år...
Detta va det jag sa ja till för några dagar sedan.
Det är Eva som jag dansar med på bilden ovan som jag dansade med ikväll.
Eva dansade som mig på den gamla "goda tiden".
Men buggen idag är inte som den va förr så vi har en liten nöt att knäcka.
Men jag tror att det kommer bli bra efter lite mer träning.
Om det blir en comeback på tävlingsgolvet återstår att se...
Till en början så behöver jag bättre kondis.
Jag va helt slut efter 1 timmes dans.
Jag måste till Friskis snart med andra ord.
Nu får det bli natten här
Natti...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Go for it!!! Väntar på att få se bilder från Tävlingsarenan!!!
Missade att DTC hade "hemmatävling" men de klasser som fanns var inte nåt av intresse. Börjar du dansa igen blir jag den som sitter längst fram å hejar på dig som återgäld för att du har stöttat min son under x antal år!!!!

Per Noremalm sa...

Marita: Jag lovar att skriva här om de blir en comeback. ;) Jag några tjo på Richard vart de väl. :))