fredag 18 februari 2011

110218...

Ja då va det fredag igen då.
Helg för de flesta men jag har haft helg sedan i onsdags. :)
Jag har vart iväg till Friskis och Svettis även idag.
Och min form har vart bättre kan jag ju säga. :)
Idag körde jag Crosstrainern, cykel och roddmaskinen.
45 minuter på cykeln, 15 minuter på roddmaskinen och bara 20 minuter på Vassberg som jag kallar crosstrainern.
20 minuter på Vassberg är katastrof. :(
Jag har ju stått på den i 1 timme när jag tränade på Nautilus men det va ju ett tag sedan.
Men ge mig ett lite tid så ska jag allt stå där 1 timme. :)
Kan ju va så att förkylningen som jag haft gör mig orkeslös iof.
Så här såg det ut på roddmaskinen när jag satt på den ...
Jag hann en tur på 3 km under de 15 minuter som jag satt på roddmaskinen...
Och så här ser utsikten ut från roddmaskinen...
Den 10/3 ska jag få mig en genomgång hur maskinerna i gymet funkar.
Det är väldigt många som börjar träna efter nyår tydligen.
Beach 2011 som hägrar tro?
Nu ikväll så är det dans på Strandvägen.
Ja iaf på TV:n.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: