lördag 5 februari 2011

Melodifestivalen...

Då va schlager cirkusen igång...
Veckans stopp va i Luleå.
Startfältet va väl sisådär.
Inte för att jag kan detta med musik men jag fastnade för Jenny Silvers låt.
Kändes som lite ABBA va?
Det va inte lätt att höra alla låtarna här.
Johan höll låda och jag kan säga att han är väldigt bra på att prata. :)
Kvällens vinnare och som gick direkt till finalen i globen vart Danny och Swingfly.
Jag hade kunnat byta ut någon av dessa och skickat iväg Jenny Silver istället...
Annars så har vi firat mamma idag.
Jag, syrran och Johan har vart här i Kil.
Jag och Johan stannar kvar inatt.
Johan hade packat med sig nattkläderna ifall jag skulle va kvar här.
Det är kanske bäst att ladda batterierna för imöra.
Blir väl full fart imöra igen. :)
Ha de gött och godnatt...
// Per

Inga kommentarer: