lördag 26 februari 2011

Fri...

Idag kör jag en träningsfri dag...
Kroppen får en dag på sig att återhämta sig.
Så jag har passat på att ta hand om all tvätt jag hade.
Mycke träningskläder va det i tvättkorgen. :)
Och när jag ändå höll på att greja här så fick det bli en dans med dammtrasan och dammsugaren.
Jag har vart ute en sväng och handlat lite ätbart också...
Lite godis är väl inte fel när man ligger under en filt i soffan och ser på melodifestivalen?
För de är väl det jag ska titta på om en liten stund.
Det va inte för godiset skull jag åkte och handlade.
Hushållspapper va väl det jag behövde mest egentligen och att det ramlade ner lite mer i korgen kan ju inte jag hjälpa.
Nej... Nu ska jag väl krypa ner under en filt här.
Ha en bra kväll...
// Per

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Inte ska du väl äta godis när du är så duktig o tränar :O

Linda sa...

Gissar att det är lika mycket kvar i skålen även nu... ;)

Per Noremalm sa...

Nathalie: Nejdå. Det är bara prydnad. :)

Linda: Det va nästan lika mycket kvar iaf. Va tvungen att smaka lite innan jag hällde tillbaka det i påsen. :)