söndag 20 februari 2011

1a veckan...

Då kan jag sammanfatta den första veckan på Friskis & Svettis...
Mycket svett har de blivit kan jag säga.
Jag har hunnit iväg 3 gånger.
Och träningen har vart fördelad såhär...
Cykel 120 min.
Löpning 30 min.
Rodd 15 min.
Vassberg 30 min.
Idag så provade jag löpbandet.
5 km sprang jag och tiden stannade på 30 minuter.
Skavsår på insidan lårena och håll förstörde en topptid. :)
Men nu har jag en tid att jobba mot.
Funderar på om jag ska ta ett roddpass imöra.
Idag så sålde pappa min gamla säng.
De försöker även sälja syrrans sänggavel.
Frågan är om hon vet om det. :)
TILL SALU!! 500:- är priset...
Nu har jag precis sett Solsidan.
Jävla Ove säger jag bara!!!
Och strax blir det premiären av Big Brother och till det färsk fruktsallad.
Efter det blir det natten.
Min kropp är lite sliten.
Jobbigt att va långledig. :)
Godnatt...
// Per

4 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Jag visste redan att sängarna var till salu! ;) Letar säng åt mina barn och fann annonsen, "gissade" att det var din pappa :) "letar vidare"

Kram

Marita sa...

Finns några "Ove" som har passerat i mitt liv!!! ;))
Big Brother ôrker jag inte titta på...
Ditt träningsschema liknar nåt som jag höll på med när jag var ung, det var tider det!! :))

Syrran sa...

Nu vet jag :)

Per Noremalm sa...

Annemari: Ja de finns bara vi som är Noremalm här uppe. :)

Marita: Du menar att jag är ung? ;)

Syrran: Bra de. ;)