lördag 12 februari 2011

1111...

Då är det snart dags att ta natten...
Jag har förflyttat mig till Kil efter en liten tur till Forshaga.
Men innan jag drog till Forshaga så åkte jag förbi hos kollegan Doris och shoppade lite.
Hon ville bli av med en bilbarnstol och av en slump så behövde jag en sådan.
Eller rättare sagt Johans mormor och morfar.
Men den stolen kommer säkert hamna i min bil också skulle jag tro.
Och Johan vart supernöjd med den.
De va ju värsta rallystolen. Lika formad som mina stolar i Audin. :)
Vägen till Forshaga va de också rallystuk på...
Tur man kör me odubbade vinterdäck. :)
Men vädret klagar jag inte på.
Är det bara jag som älskar snö tro?
Efter turen till Forshaga så åkte jag med mamma och pappa till Kil för melodifestivalen...
Brolle JR och Sanna gick vidare till finalen men jag vet inte om de va så bra.
Sannas låt va väl okej.
Mamma tyckte Christer Sjögren va bäst men han va ju inte med och tävlade. :)
Nej...
Nu får de bli natten.
Måste bestämma mig om de ska bli dans imöra eller inte.
Men som de ser ut nu lutar det åt att jag blir hemma.
Föresten....
Detta är mitt 1111 inlägg här på bloggen. :)
Ha de gött och godnatt...
// Per

Inga kommentarer: