lördag 19 februari 2011

Superkompis...

Då har de lugnat ner sig lite här då. :)
Superkompisen Johan, mormor och morfar har precis åkt härifrån.
Johan ska sova hos mormor och morfar inatt.
Och när de hämtade Johan i Forshaga så åkte de en sväng till Karlstad.
De åkte till Biltema och köpte en hink med kritor.
Jag mötte upp dem när de va klara på Biltema.
Då gick vi in på Toys "R" Us.
Där skulle vi haft med den stora plånboken kan jag säga. :)
Många leksaker ville han ha om han hade fått bestämma.
Han fick med sig en bil iaf.
Sedan åkte vi till Bergviks köpcenter.
Vi va tvungna att få i oss lite mat och Johan hade bestämt att vi skulle äta hamburgare.
Sedan kikade vi på barnkläder i modell mindre.
För om 41 dagar idag så blir jag morbror igen om allt går som planerat. :)
När vi va klara på Bergvik åkte vi hem till mig.
Johan ville se på film...
Och det vart Toy story 3...
Ojoj så spännande den va. :)
Resten av kvällen här blir lugn.
Jag fick med mig en påse lösgodis från Obs.
Kan ju va så att jag smakar en bit eller två. :)
Ska bara kika på melodifestivalen och ta hand om tvätten jag tvättar.
Igår så halkade jag in på Sony Ericssons hemsida.
Kollade in va de fanns för roliga telefoner och denna gillade jag...
Sony Ericsson Xperia Arc heter den tydligen...
Jag är ju ett liten fan av Sony Ericsson så varför inte?
Jag har inte fastnat för Iphone som typ alla har så jag kanske ska hålla mig till Sony Ericsson när det är dags för telefonbyte?
Imöra blir det Friskis igen... Jippi!! :)
Ha nu en bra lördagkväll. 
// Per

4 kommentarer:

Karin sa...

Oj, är det bara 41 dagar kvar :)

Karin sa...

Ja mend et är ju bra :)

Per Noremalm sa...

Karin: Japp... Nu går det fort. :)

Karin igen: De tycker du? ;)

Karin sa...

japp :)