fredag 25 februari 2011

7.5...

Då är det helg igen...
Denna veckan har gått lika snabbt som alla andra.
Tiden springer iväg som vanligt.
Just nu sitter jag och äter popcorn och ser på Let´s dance.
Tycker jag är värd det när jag vart till Friskis & Svettis även idag.
Det va inte så mycket folk där ikväll. :)
Så jag klev upp på ett ledigt löpband.
När jag klev av stod displayen på 7.5 km och tiden på 41.25.
Jag är glad att jag orkade mer än 5 km.
Snart dags för milen kanske?
Direkt efter jobbet så kom syrran och lämnade en body som jag lovat att byta.
Bodyn är till Philip.
Och för er som inte vet vem Philip är så är det lille Johans lillebror som kommer 31 mars om allt går som det ska.
Nu ska det avgöras i dansen.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Karin sa...

Tänk om det blir en liten Emma då ;)

Per Noremalm sa...

Karin: Är det en Emma så vet jag någon som måste byta bodyn igen. ;)