onsdag 28 juli 2010

Mus...

Idag va det tänk att jag skulle följa med lille Johan och Jocke och mina "päron" till gammelvala.
Vi skulle kika på gamla bilar och Johan ville att jag skulle hänga med.
Men en sådan här satte stopp för resan...

Johan lyckades svälja en 50 öring igår.
Han har svalt en brun peng säger han. :)
Så idag har han vart på sjukhuset och rtg:at magen.
Den ligger kvar i magsäcken tydligen.
Ny rtg på måndag.
Hoppas den hittat ut. Annars hämtar de den.
Istället för gammelvala så jag tog mej en tur till OnOff och köpte mej en mus.

Snygg va? :)
Lite smågött att slippa plattan faktiskt.
Iof är jag van plattan nu men en mus är väl inte fel. :)
Nu ikväll har jag snackat me dessa 2 på msn.
Inte för att Pontus hade så mycke att säga men söt är han.

Pontus och Karin...
Imöra får jag besök av mamma och pappa.
Får väl se vad vi ska hitta på.
Hålla oss inne för regnet som de hotar me kanske. :)
Ha de gött nu...
// Per

2 kommentarer:

P sa...

Och mina päron vem är det?

Per Noremalm sa...

P: Mina päron är mamma och pappa. :)