måndag 19 juli 2010

Kablar...

Vad kan man göra när man är ledig och vädret inte är det bästa?
Man kan ju alltid vända upp och ner på lägenheten. :)
Det va väl typ det jag gjorde idag.
Jag hade några kablar som behövdes dras om.
Bl.a skulle nätkabeln till routern fram till Tv bänken.
Den kabeln va gömd bakom golvlisten så det vart bara att skruva loss listerna.
Sedan skulle kabeln till baslådan gömmas eftersom lådan skulle stå bredvid soffan.
Mycke skruvande och flyttande vart de.
Och en del dammsugande också för den delen. :))
Kopplade även in min minidisc spelare som bara stått.
Men nu kan jag spela musiken jag har på discarna.
Dagen har gått sjukt snabbt.
Det är ju nu som dagarna ska gå långsamt ju.
3 veckor semester som inte får gå för snabbt.
Nu ikväll så vart det en sväng till affären.
Tvungen att fylla på med lite smör,bröd och yoghurt mm.

Och denna ville följa med hem.
Snäll som jag är så lät jag den följa med.
Och smaken va det inge fel på... ;)
Imöra måste jag fixa klipptid.
Håret växer som ogräs.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: