söndag 18 juli 2010

Linslus...

Igår så drog jag iväg till Jacobs loge i Degerfors på dans till Wahlströms.
Wahlströms är väl kanske inte mina största favoriter.
Fick väl se danskvällen som ett träningpass. ;)
Jodå. Det va en okej kväll.
Men innan jag åkte iväg så svängde jag in på Mc Donalds.
För att de skulle gå snabbt att få i mej mat.
Men vet de f*n va de hade för personal där igår.
Tog typ 15 minuter för att få min meny.
Så det vart lite stressigt där ett tag.
Väl på logen va de väl några kända ansikten men även en del nya.
De flesta laddar väl för dansbandsveckan i Malung som drar igång idag.
Skulle va kul att va där men men. :)
Någon som undrar om jag kom med på nån bild från igår??
Ja det är klart.
Jag hann inte undan kameran denna gången heller. ;)
Nathalie och jag...

Nathalie och jag en gång till...
Nathalie och jag en tredje gång...
Dessa 3 kort vart tagna under 4 låtar.
Och som kille så vart det dåligt med vila även igår.
Ja de va lite om dansen igår.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Snygga vi är ;)

Per Noremalm sa...

Nathalie: Ja så grymt snygga också. :))