söndag 18 juli 2010

Långtradare...

Efter jag bloggat om gårdagens dans tidigare idag så drog jag mej till Kil.
Med förhoppning om sol men de gick ju inge vidare de heller som ni kanske läst.
När syrran och c/o kom från Sunne vattenland så vart det mat.
Kyckling och ris bjöds de på.
Gôtt som bara den...
Sedan skulle Johan skulle vissa oss hur man pussas...

Johan visar hur en "långtradare" går till...
Va ska de bli utav han när han blir stor?
Efter Degerforsresan igår så behövde bilen fräschas till så det fick bli en tvätt nu i eftermiddags.
Pärlan före tvätten...
Och när jag ändå va i farten så hjälpte jag pappa med att tvätta hans.
Sedan så vill jag säga grattis till mej och Johan.
Vi båda har namnsdag idag.
Vi heter Fredrik i andra namn.
Grattis på oss. :)
Ja.. Då va väl denna helgen över då.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: