torsdag 29 juli 2010

Ikea x 2...

Regn i massor och vad gör folk då??
De åker till Ikea.
Därför passade jag på att åka dit 2 ggr på en och samma dag. :)
Lika bra ju.
Inte för att jag skulle ha någe men 1:a rundan fick jag med mej 1 paket med värmeljus och en musmatta. :))
Kan ju va bra att ha en liten matta till nya musen.
Vart himla tjusigt med svart matta till den svarta musen. :)
Jag hade med mej mamma och pappa och vi skulle testa pizzabuffén men den började inte förrens klockan 16.
Så vi stack iväg en sväng till Mio.
Jag funderar ju på nytt köksbord och stolar.
Suget efter nya möbler vart ju inte mindre efter besöket. :)
Sedan vart det tillbaka till Ikea.
Kan ju säga att jag har aldrig sett så mycke folk där som idag.
Pizzabuffén satt som ett smäck i magen.
Vart så grymt mätt.
Fyndade dessa ljusena under 2:a besöket.

35:-. Ord. pris 49:-...
Fynd va? ;)
Vart lite småsugen på att byta hallmattan också. :)
Kan ju va så att jag hamnar på Ikea snart igen.
Typ nästa torsdag.
Efter alla Ikeabesök åkte vi hem till mej och kollade på Göta kanal 3.
Mamma och pappa hade inte sett den så de fick bli den. :)
Nu får ni ha de gôtt så hörs vi imöra...
// Per

Inga kommentarer: