lördag 10 juli 2010

Degerfors...

Då ska jag skriva ikapp lite då.
Efter jobbet igår så gick jag hem och slappade framför en film.
Sedan va det dags att packa ihop dansväskan med ett gäng tröjor och skorna.
Handduk och 2 vattenflaskor är ett måste också.
Det vart Degerfors och Jacobs loge och Blender.
De kunde lika gärna vart Rannsäter för där spelade Sannex.
Vi kom dit vid 20.10 tiden och det va inte alls mycke folk där då.
Det vart inte så kopiöst mycke folk senare heller med det gillar jag.
Skönt att kunna dansa utan att behöva trängas alldeles för mycke.
Det stora "problemet" va att jag inte kom av dansgolvet. :)
Jobbigt bekymmer va?
Igår så dansade jag med 2 nya dansare.
Gick riktigt bra måste jag säga.
Det är ju alltid lite svårt att dansa med nån man aldrig dansat med förr.
Sen har jag en lite sak jag undrar på... :)
Va 2 som ville dansa långsam bugg när de spelade fox.
Kan de va för jag är dålig att foxa eller bra på bugg?? :)
Det tål att funderas på.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: